Klient

 

VIGO System S.A. jest światowym liderem w produkcji niechłodzonych, fotonowych Detektorów Podczerwieni. Oferowane obecnie detektory są wykorzystywane w przemyśle, medycynie, technice wojskowej oraz pracach badawczych – stanowią wyposażenie systemów pomiarowych w pracowniach najbardziej renomowanych ośrodków badawczych na całym świecie.

Wyzwanie

 

Zadanie, które nam powierzono polegało na przygotowaniu pełnej identyfikacji wizualnej VIGO System, budowie nowego wizerunku firmy, zgodnego z życzeniami klienta oraz aktualnymi trendami obowiązującymi na rynku. Działania brandingowe obejmują cały wachlarz materiałów promocyjnych tworząc spójny wizerunek marki VIGO System.

Logo

 

Do istniejącej już nazwy firmy zaprojektowaliśmy nowe logo. Realizację projektu rozpoczęliśmy od wyboru kolorystyki firmowej. Postawiliśmy na jednobarwną wersję, nieodbiegającą znacząco od poprzedniej. Motywem przewodnim przy jego projektowaniu był profesjonalizm, odpowiedzialność i zaufanie. Granat – w symbolice kolorów to także wiedza, spójność, harmonia. Logo budzi skojarzenia: nowoczesność, rozwój, kompleksowość. Charakterystyczne cięcia w słowie vigo symbolizują precyzję i dokładność będącą wartością nadrzędną VIGO System. Zaprojektowane logo jest głównym elementem wszelkich form komunikacji marki.

Kolory

 

Firma posługuje się trzema podstawowymi kolorami marki: granatowym, szarym i białym oznaczonymi odpowiednio w systemie CMYK (materiały drukowane), PANTONE (gadżety reklamowe), RGB (grafiki internetowe) oraz HEX (strony www). Kolor granatowy jest odzwierciedlony w logotypie marki. Bardzo ważne jest aby dbać o obecność kolorów w systemie identyfikacji marki przy projektowaniu wszelkich elementów promocyjnych.

PANTONE 293 C

CMYK 100 72 0 0

RGB 0 77 155

HEX 004D9B

PANTONE CoolGray 11 C

CMYK 0 0 0 75

RGB 100 100 100

HEX 646464

PANTONE 000 C

CMYK 0 0 0 0

RGB 255 255 255

HEX ffffff

Humanst 521 EU Bold

Typografia

 

Częścią identyfikacji firmy jest odpowiedni dobór czcionek stosowanych na nośnikach identyfikacji wizualnej. Wybraliśmy w tym przypadku rodzinę czcionek Humanst521EU. Jej techniczny krój pisma właściwie koresponduje z branżą, którą reprezentuje VIGO System. Uzupełniającym krojem pisma używanym jest rodzina Tahoma, która znajduje zastosowanie między innymi w powszechnie dostępnych edytorach tekstu.

 

Humanst 521 EU Regular

Materiały marketingowe

 

Zaprojektowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej dla marki VIGO SYSTEM: wzory papieru firmowego, wizytówki, teczki firmowe, notatniki, torby reklamowe, smycze, materiały drukowane w formie ulotek. Działania brandingowe obejmowały również stworzenie projektu wyposażenia stoiska targowego, wykonanie sesji fotograficznej siedziby firmy oraz jej produktów. Identyfikacja wizualna koresponduje z wizerunkiem i odbiorem firmy na zewnątrz a także odnosi się do wartości reprezentowanych przez
VIGO SYSTEM.

Katalog produktów

 

Katalog został zaprojektowany w bardzo przejrzysty i czytelny sposób. Szata graficzna nawiązuje do barw firmowych i logo. Oferta VIGO System została podzielona na odpowiednie kategorie, co bardzo ułatwia nawigację i znalezienie szukanego produktu nie stanowi problemu. Naszym zadaniem było również wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, której celem było pokazanie produktów zgodnych z ofertą marki. Treści w katalogu, opis produktów, są w języku angielskim, gdyż katalog jest jednym z najważniejszych elementów informacyjnych na różnego rodzaju targach międzynarodowych.

Możemy pomóc również Twojej marce

Dowiedz się więcej!